Frågor & svar

Vad ingår i anmälningsavgiften?

Efter loppet bjuds du på en fyllig baguette och en Vitamin Well. Alla som deltar som ett lag bjuder vi på en god picknick.

Vilka klasser kan jag delta i?

Det finns fyra klasser i The Run: Herrar/damer 5 km och herrar/damer 10 km.

Hur anmäler jag ett lag?

Fyll i anmälningsformuläret och kryssa i rutan och skriv alla lagmedlemmars namn. Alla i laget behöver sedan göra en individuell anmälan men behöver inte delta i samma klass.

Hur vet jag om jag är anmäld?

När du fyllt i anmälningsformuläret och skickat iväg din anmälan får du ett bekräftelsemejl med ett referensnummer som du sedan anger när du inom fyra dagar betalar anmälningsavgiften via bankgiro.

Vem kontaktar jag om det blir problem med min anmälan eller betalning?

Var vänlig kontakta oss på info@therun.nu.

Hur ändrar jag mina kontaktuppgifter?

Om dina kontaktuppgifter ändras, särskilt din e-postadress, var vänlig kontakta oss på info@therun.nu.

Får jag tillbaka anmälningsavgiften om jag inte kan delta?

För att få tillbaka anmälningsavgiften vid sjukdom eller skada kan du teckna avbeställnings- och olycksfallsförsäkringen Startklar hos Folksam. Ett krav är att du måste kunna visa upp ett läkarintyg som styrker orsaken. Startklar kostar 140 kr och gäller i alla svenska tävlings- och motionsarrangemang under 12 månader från tecknandet. Mer info finns på www.startklar.nu.

Kan någon annan ta över min startplats?

 Vi tillåter ingen överlåtelse av startplats. Anmälan är bindande och personlig.

När och var hämtar jag ut min nummerlapp?

Du hämtar ut din nummerlapp i start- och målområdet senast 30 minuter före start.

Vilken tid startar min klass?

Alla klasser startar samtidigt.

Övriga frågor

Har du fler frågor som inte är besvarade kan du skriva i gästboken eller kontakta The Run på info@therun.nu.

upp